2013. augusztus 19., hétfő

4. rész.

- A párbaj nyertese pedig...- nehezen akarta kinyögni ezzel is fokozva idegességemet.- A skorpiók csapatának egyik tagjaaa!- ordította a mikrofonba és győztesen szálltam ki autómból. Bár még nem volt rá példa, hogy veszítsek, most- ha csekély esélyt is de láttam- arra, hogy ez bekövetkezhet hisz meg kell hagyni valóban erős a sárkányok új tagja.
Boldogan futottam oda a többiekhez és öleltem meg őket,mire felkaptak és vállukra ültettek. Elmondhatatlan érzés volt. Ugyan most nyertem,de érzem, hogy nem ez volt az utolsó összecsapásunk. Még többet kell gyakorolnom, hogy ne csak egy hajszálon múljon nyerési esélyem.
Miután letettek,hátra fordultam így pontosan vetélytársam álarc takart szemeibe tudtam nézni,ami mindent elárult. Láttam benne a megalázottságot, a dühöt és a megdöbbenést.
Félvállról dobtam neki egy jelentéktelen mosolyt,majd ismét a többiekkel foglalkoztam.
Eldöntöttük, hogy nyereségünk méltó megünneplése kép,elmegyünk mind a város legmenőbb szórakozóhelyére és bele vetjük magunkat az éjszakába. Senkinek nem volt ellenére az ötlet,hisz már ki járt egy kis pihenés. Egész héten csak hajtottunk, gyakoroltunk, plusz még suliba is be kellett menni. Amint kiosztották a díjakat,ami csak egy kisebb kupából és egy éremből állt, mindenki elindult haza. Megbeszéltük, hogy nálunk lesz a gyülekező.

Haza érve még mindig hajtott az adrenalin,így táncolva léptem át a küszöböt. Hallottam,ahogy apa és Brad jót nevetnek a hátam mögött viselkedésem miatt,de nem foglalkoztam velük.
Gyorsan berohantam a konyhába és adtam egy puszit anyának,ezt követően pedig futottam szobámba, hogy minél hamarabb kész legyek. Bár akármennyire is vagyok gyors, az Bradnak mindenképp hosszú idő.
Beérve szobámba,ledobáltam magamról versenyszerkómat és futottam a tusoló felé. Magamra engedtem a kellemesen forró vizet és csak áztattam magam. Percek alatt elfeledkeztem arról, hogy sietnem kellene,annyira jól esett a vízcseppek simogatása. Eközben pedig gondolataim is megrohamoztak.
Vissza emlékeztem a nemrég történtekre és előtörtek bennem az este képei. Újra magam elé képzeltem maszkos bárbajtársamat. Valami nem stimmelt vele. Noha,álarc takarta arcát, szemei mégis ismerősek voltak és hangja is szintén ismerősen csengett. Mégsem tudok rájönni a megoldásra.
Visszatérve a valóságba,gyorsan kiugrottam a víz alól és egy elfogadható, dögös, bulis ruha után néztem.
Mire megtaláltam a megfelelő ruhadarabot a szobám úgy nézett ki,mintha a szekrényem kihányt volna mindent. Erre a viseletre esett a választásom.:


Hajamba laza hullámokat készítettem, sminket pedig újra füstössé varázsoltam. 


Ahogy kifele menet 
elhaladtam az egész alakos tükör előtt, elégedetten néztem magamon végig. Öltözékem kényelmes,ám mégis csinos lett. Most már értem,miért mondják rám, hogy vadmacska vagyok.
A lépcsőn haladva,már hallottam a többiek hangját,akik a saját kis élményeiket mesélték egymásnak,hangos nevetés közepette. Amint leértünk,azonnal el is indultunk. Szuper...akkor ezek szerint megint csak rám kellett várni. Brad vitte Adamat és Jasont, én pedig Miával utaztam,aki egész úton csacsogott. 
- Tara ma bepasizol!- jelentette ki,ellenkezést nem tűrően. 
- Nem szándékozok.- én is határozottan szólaltam fel. 
- Már pedig,ilyen cuccban csak úgy csorog majd a nyáluk,utánad.- nevette el magát és én is elmosolyodtam.
- Mia ígért meg, hogy nem fogsz senkivel összehozni.- néztem rá egy pillanatra,majd újra az útra figyeltem.
- De,most miért?- kezdett el nyávogni,amitől falra tudnék sokszor mászni.- 19 éves,gyönyörű lány vagy. Egy kapcsolatod volt eddig.- ecsetelte.- Apáca akarsz lenni?- szemem sarkából láttam,ahogy karba fonja kezeit.
- 1: Te is nagyon jól tudod az okát. 2: Ne legyél olyan mint anya. És 3: Azt hiszem ez csak rám tartozik.- mondtam talán kicsit haragosabban,mint,ahogy szántam. 
- Jó,oké. Ahogy,jónak látod.- jelentette ki és minden szavában megbújt a szarkazmus.
Lassan oda értünk és hatalmas sor fogadott minket a bejárat előtt,de,mivel ismertük a kidobót a versenyekről és nagy skorpió párti, ezért azonnal bejuthattunk. Bent már villogtak a fények, hangos zene szólt és az óriási tömeg,szinte egy emberként mozgott.
Ki kértük italunkat és beültünk az egyik boxba. Elkezdtünk beszélgetni,mikor megszólalt kedvenc számom és Miával összenézve,indultunk a táncparkett felé. Átfurakodva a tömegen középre értünk és el kezdtünk táncolni. Mindketten bele feledkeztünk mozdulatainkba,így csak kicsivel később lettem figyelmes egy kézre a derekamon. Azonnal megfordultam és Justint láttam meg magam mögött,amint éppen nem kicsit illuminált állapotban derekamon tartja kezeit és szenvedélyesen néz rám. 
- Te mi a jó francot csinálsz?- löktem el magamtól,de vissza rántott,így még közelebb kerültem hozzá.
- Csak próbállak jobban megismerni.- mosolyodott el és épp közeledni kezdett ajkaival,mire számára váratlan dolgot hajtottam végre.
Férfiasságát erősen megmarkoltam, ezzel térdre kényszerítve Justint. Fájdalmas tekintettel rogyott össze és legféltettebb testrészét fogdosta. A közelebb állók,mind minket néztek és Mia is csak pislogott.
Leguggoltam mellé és füléhez hajolva oda súgtam neki.
- Velem nem érdemes ujjat húzni,amint látod. És fogadd meg a tanácsomat,tanulj meg normálisan csajozni,mert ez a technika csak a ribancoknak jön be.- majd felálltam és Miát magammal húzva vissza mentem a többiekhez. Oda érve és még le se tudtam ülni Mia máris bele kezdett a mesélésbe.
- Ezt nem fogjátok elhinni....- és mindent elmondott részletesen a banda,pedig csak állát kapargatva hallgatott. Én nem éreztem ezt olyan nagy dolognak. Egyszerűen csak megvédtem magam. 
Egy óra bulizás után,én úgy éreztem,hogy elég volt a mai nap eseményeiből,így elköszöntem mindenkitől és haza mentem. Mivel Mia még maradni akart Brad-el és a többiekkel ment haza.
Otthon hulla fáradtan borultam puha ágyamba és szinte azonnal elnyomott az álom.

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett :DD Siess a kövivel <3

    VálaszTörlés
  2. Nagyon klassz lett :) Hamar a kövit :)

    VálaszTörlés
  3. Jaaaj,de jó lett,Csajos!Nagyon,nagyon imádom!És ez a Tara...Hogy milyen vad!Imádom!Siess a következő résszel! <3 : )

    VálaszTörlés
  4. nagyon jó lett!:)
    siess a kövivel!

    VálaszTörlés
  5. JAJ de jó lett *-* ügyi vagy ^^ siess a kövivel :)<3

    VálaszTörlés