2013. december 11., szerda

15. rész.

Sziasztok!
Tudom, hogy eszméletlen sokat késtem ezzel a résszel amiért bocsánatot is kérek. Magyarázkodni nem szeretnék viszont biztos mindenki járt már úgy, hogy annyira fáradt volt, hogy élni sem volt kedve. Nekem most pont egy ilyen időszakom van. Remélem megértitek. Akik pedig kitartottak mellettem és a blog mellett a hosszú késés ellenére is azoknak pedig hatalmas köszönet jár. Ezen kívül köszönöm szépen ezt a rengeteg oldalmegtekintést. És a kommenteket is köszönöm bár azokból lehetne egy kicsivel több is. Komment limitet nem akarok szabni mert sajnos nem sokszor jött be de remélem enélkül is írtok majd nekem!
Szóval várom a véleményeket. Jó olvasást kívánok mindenkinek!
Ui: A végén találtok pár kérdést amivel talán könnyebb lesz kommentárt írni.:)

- Jesszus ti meg mi a frászt műveltek itt?- kérdezte tőlünk az ablakon be bámuló illető minek következtében szétrebbentünk.
- Te meg mit keresel itt Brad?- kérdeztem amint feleszméltem, bár kérdésem felesleges volt hisz csak pár házzal álltunk messzebb, így az is lehet, hogy csak erre sétált.
- Az most nem fontos.- legyintett egyet miközben Justin felé fordult.- Neked pedig azt mondtam, hogy vidítsd fel, nem pedig azt, hogy teperd le.
- Mégis miről beszél?- fordultam most már én is Justin felé kérdő tekintettel.
- Nézd Tara! Az a helyzet, hogy igazat mondd!- mondta lehajtott fejjel és alig hallhatóan. Én pedig mérgemben feltudtam volna robbanni.
- Á értem! Akkor minden amit mondtál vagy tettél ma, az egy hazugság és csak " parancsra " tetted?- kérdeztem tőle, könnyeimet vissza nyelve és teljesen kifordulva magamból.
- Nem dehogy is!- mondta erőteljesebben majd rám nézett.- Az igaz, hogy Brad kért meg, hogy vidítsalak fel de ezt meg tettem volna kérés nélkül is! Ami pedig azt illeti minden igaz volt amit mondtam és amit tettem.- mondta kisebb vigyorral arcán ám nekem most valahogy nem volt kedvem nevetni.
Feldühített ez az egész. Annyira szép volt ez a nap és annyira jól éreztem magam Justinnal. Olyan volt mintha minden gondom megszűnt volna és csak mi ketten lettünk volna az egész világon. De sajnos a nap nem olyan kellemesen zárult mint ahogy még pár perce gondoltam. Szeretnék hinni Justinnak. Szeretnék rámosolyogni és azt mondani, hogy " hiszek neked". De nem megy! Nem tudok olyan könnyen megbízni az emberekben. És már azt sem tartom jó ötletnek, hogy olyan hamar belementem ebbe az egész " járjunk " dologba.
Teljesen kukán és magam elé bámulva ültem ott, majd pár perc mérlegelés után végre sikerült újra megszólalnom.
- Na jó. Erre én most nem vagyok kíváncsi. Sem a magyarázatokra sem pedig a bocsánatkérésekre.- mondtam határozottan és gyorsan kiszálltam a kocsiból majd erősen vissza is csaptam az ajtót magam után.. Egy darabig egyikőtöket sem szeretném látni.- vetettem oda nekik és elsiettem.
Most tényleg ki kellett szellőztetnem a fejem. El kell döntenem, hogy el higgyem-e Justinnak mindazt amit az imént mondott vagy ébredjek fel és jöjjek rá, hogy ez nem fog menni nekünk. Elvégre nincs is bennünk sok közös!

* Justin szemszöge

- Haver ezt most muszáj volt?- kérdeztem a mellettem álló Bradet aki még mindig csodálkozva nézett maga elé az imént történtek miatt.
- Ne...ne haragudj! Én csak..csak látni azt, hogy az én kicsi húgom egy fiú karjaiban van és történetesen egymás szájában matatnak, megijesztett. Nagyon furcsa látni, hogy már nem szorul arra, hogy megvédjem. Kis korában még többször kellett megvédenem bár már akkor is talpraesett volt.- mondta el őszintén én pedig teljesen megértettem hisz nekem is van húgom és ha Jazzyvel történne hasonló talán pontosan így, vagy még rosszabbul reagálnám le a szitut. Viszont bármennyire is átérzem a problémáját sajnos ez nem sokat segít abban, hogy Tara ne haragudjon rám.
- Semmi baj. Csak tudod most kaptam meg és talán már el is veszítettem ez miatt a hülyeség miatt.- sóhajtottam és a motorháztetőre pattantam.
- Nyugi haver! Nem lesz itt semmi gáz. Az tény, hogy most mérges, de rám nem tud sokáig haragudni. Én pedig beszélni fogok a fejével.- mosolygott biztatóan én pedig próbáltam bízni abban amit mondott.
- Bárcsak így lenne.- mosolyodtam el én is.
- Viszont mielőtt beszélnék vele, kérdeznem kell valamit és kérlek őszintén válaszolj.- komolyodott el arckifejezése amivel egy kicsit megijesztett.
- Persze, kérdezz csak!
- Tudnom kell, hogy tényleg szereted vagy csak apád hülye terve miatt akarsz vele lenni?
- Hidd el mindennél jobban szeretem!- szögeztem le határozottan.- amióta csak megláttam teljesen a rabja vagyok. Egy vagány, szókimondó mégis belül törékeny és romantikus csaj aki nem fél a következményektől, ja és imádja az autókat. Kell ennél több?- nevettem el magam.
- Akkor jó! De azt tudnod kell, hogy ha mégis hazudtál, és megbántod, bármennyire is kedvellek, neked véged!- mondta komolyan majd pár másodperc múlva elnevette magát.
- Állok elébe! De nekem most mennem kell mert van még egy pár dolgom.- szálltam vissza kocsimba.
- Rendben én pedig megpróbálok beszélni Tarával.- válaszolt majd kezet ráztunk és elhajtottam.
Bármennyire is nem szeretném, előbb vagy utóbb meg fogom bántani Tarát az igazsággal. Már eddig is hazudtam neki és ha őszintén bevallok mindent akkor is meg fog haragudni rám. Talán pont ezért halogatom. Minél később tudja meg annál később lesz belőle vita, és annál később hangzik el az a mondat, hogy " nem akarlak többi látni! "
Eldöntöttem, hogy elmegyek Tyron-hoz, hisz neki bármit elmondhatok neki és mindenben számíthatok rá. Biztosra veszem, hogy most is lesz egy-két bátorító szava hozzám.
Amint az ajtó elé értem már kopogás és minden szó nélkül léptem be a lakásba mivel nálunk ez már csak így szokás. A nappali felé vettem az irányt ahonnan hangokat hallottam.
- Cső tesó!- köszöntem kedvtelenül majd leültem a kanapéra.
- Csá haver! Mitől van ilyen rossz kedved? Ki bántotta a pici Justint?- kezdett nekem gügyögni.
- Ne viccelj ez most komoly.- mondtam neki komolyan.
- Huh látom tényleg nagy a gond. Na mesélj!
- Volt egy kisebb zűröm az előbb. Van egy csaj és állatira bejön. Sőt, szeretem őt. És ma együtt voltam vele. Minden a legjobb úton haladt és össze is jöttünk.
- És mi itt a probléma? Ez tök jó tesó. Gratulálok.- veregette meg vállamat nevetve.
- Csakhogy ez még nem minden. Haza vittem és még a kocsiban csókolóztunk, amikor a bátya jelent meg és elrontotta a pillanatot. Ezután pedig elrohant és megharagudott rám.- hajtottam le a fejemet.
- Ne aggódj! És ahelyett, hogy itt sírnál inkább hódítsd meg újra. Ha egyszer sikerült menni fog másodszor is.
- Te nem ismered őt! Nagyon makacs és öntörvényű. Amit a fejébe vesz ahhoz tartja magát.
- Pontosan ismerem az ilyen lányokat. Pár éve nekem is volt egy pont ilyen természetű barátnőm. Csak kicsit csúnyán sikerült elválnunk.- nézett maga elé komoran.
- Én erről miért nem tudok? Azt hittem mindent megbeszélünk.
- Így is van. De ez már rég volt és nem is szívesen beszélek róla. Őszintén szólva még mindig szeretem egy kicsit.
- Talán egyszer majd újra találkoztok és kibékültök.- próbáltam biztatni hisz ő is mindig ezt teszi velem.
- Talán haver. Viszont te most siess és szerezd vissza a csajt. Aztán pedig értesíts, hogy sikerült.
Miután elköszöntünk vissza ültem kocsimba és sokkal boldogabb és bizakodóbb voltam mint előtte. Ráébredtem, hogy nincs minden veszve és ha harcolok Taráért akkor meg fog bocsájtani. És már azt is tudom, hogyan szerzem vissza....

1. Kit sajnáltok jobban? Tarát vagy Justint? És miért?
2. Szerintetek megbocsájt Tara Justinak?
3. Mit gondoltok Bradről?
4. Szerintetek meddig sikerül titokban tartania Justinnak, a titkát?

7 megjegyzés:

  1. Szia:))
    Elősször is hadd mondjam el, hogy mennyire vártam, hogy itt úúj rész legyen. Másodszor pedig a válaszaim a kérdésekre...:
    1. Én őszintén szólva Justint sajnálom jobban, mivel Tara most...úgy a semmin besértődött. Gyakorlatilag annyi volt, hogy nem tudtak tovább smárolni és tárában kételyek lettek, és ezek a kételyek egyáltalán nem biztosak (remélem érthetően megtudtam fogalmaznixdd)
    2. Tuti megfog bocsájtani. Egyrészt az, hogy nézne ki, ha "nem". Másrészt meg, Ő is szereti (ugye?:oo)
    3. Olyan aranyos, hogy ennyire védelmezi és szereti a hugát. Pont ez előtt olvastam egy olyan ráésut valami blogban ahol a csávó olyan szinten "védelmezte" a hugicáját, hogy az már fájt:DD Mert ott olyan...bunkó volt velle, itt meg szeretettből teszi:)) Ez olyan aranyos...nekem nincs bátyám, de néha nagyon örülnék egy ilyen Bradnek:DD
    4. Nem sokáig. Tara nem az a naiv, kis...szent fazék (??). Ő okos lány. És ezt Justin is jól tudja. Ezért rizikós kicsit ez a kapcsolat kettőjük közt.
    Most egyik kis saját vélemény...:
    Nagyon tetszett...Tehát így elősször nem értettem Tara kirohanását, de ha az ember végig gondolja, jogosan csinálta. Amugy azért Justinnak adtam igazat, mert a ez azért nem volt olyan szitu, hogy ennyire megharagudjon. Mert Brad csak azt akarta, hogy mosolyogjon meg Justin is.
    ja kb. ennyixDD
    Amugy pont ma gondolkodtam azon, hogy benézek ide, mert már régen hallottam erről a blogról, és mikor betöltt látom, hogy új rész van. És tudod van az az érzés, hogy 'IGEN! Nem kell unatkoznom!' ugyanis most beteg szabadságon vagyok:cc És halálra untam magam eddig:DD
    na csak ennyi lettem volna. Siess a kövivel:))
    xx
    ~Lisa

    VálaszTörlés
  2. Én erre a blogra tegnap este találtam rá,és most olvastam ki:3:D
    Nagyon tetszik,a kérdésekre a válaszom a következők:
    1.É is Justint sajnálom jobban,hiszen Ő igazából nem tehet semmiről és igaza van a Lisának,gyakorlatilag a semmin besértődött.Én már csak attól félek,hogy mikor Justin elmondja az igazat akkor mi lesz.
    2.Szerintem Brad kifogja tudni békíteni Tarat.:)
    3.Brad..hát Brad ezt elcseszte.:DD Szerintem jó fej,hogy nem árulta el Justint.Nekem van 2 bátyám:D:D Hát én örülnék neki,ha ilyen lenne:D:D:
    4.Szerintem ne tartsa olyan sokáig titokba.én már azt is elképzeltem,hogy a sulijukban van egy ilyen álarcos bál,és ott felismeri a Tara,de ezt csak én találtam ki:DD
    De remélem a Tara megfogja érteni,de ha mégsem akkor hamar kifognak békülnii.:)
    Ennyi lett volna.:3 siess a kövivel xx

    VálaszTörlés
  3. Végre--nagyon jó lett, imádom ♥!
    1. Egyértelmű hogy Justint... Hisz nem tehet semmiről és Tara megsértődött a semmin! :)
    2. Brad beszélni fog Tara fejével hogy bocsásson meg Jussnak... Szóval biztos hogy kifognak békülni. :)
    3. Hát ezt most eléggé elcseszte. :/ Egyébként nagyon aranyos hogy ennyire védi Tarat és hogy ennyire szereti. Nekem van egy bátyám, őrülnék neki ha ilyen lenne..:)
    4. Szerintem már nem olyan sokáig, mert Tara nem egy hülye lány és Justin sem bírja már sokáig hogy ne mondja el. :D
    Ui: Nagyon nagyon imádom, siess a kövivel. :) ♥!

    VálaszTörlés
  4. jó lett siess a kövivel !!!! ♥♥

    1. Justint♥, hát az apja miatt hogy ilyen gonosz vele és nem lehet igazán boldog és szabad
    2. Biztosan ;)
    3. Hát hogy ő ilyen apa pótló bátty aki védelmezi a húgát, meg jófejnek
    4. nem hinném hogy sikáig, már csak egy kis ideig
    ♥ siess a kövivel ♥

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett, tudom hogy későn írok már de az első kérdést én is megakarom válaszolni.

    Én mindkettőt

    Tarat azért mert semmiről nem tud és amikor kiderül a titok szerintem nagyon fájni fog neji
    Justint azért mert ő próbál segíteni neki tök jófej vele és Tarat nem igazán izgatja ráadásul a semmin besértődni? Én annyira nem értem Tarat:)

    VálaszTörlés
  6. Úristeneem!Fogadni mernék hogy Justin barátja Tara volt pasija!
    1.Justint-mert nem tehet semmiről mert hogy az apja kényszeríti.
    2.Igeen.
    3.Jó testvér.Aki csak a húgát védelmezi.
    4.Nem sokáig.

    VálaszTörlés
  7. Úristeneem!Fogadni mernék hogy Justin barátja Tara volt pasija!
    1.Justint-mert nem tehet semmiről mert hogy az apja kényszeríti.
    2.Igeen.
    3.Jó testvér.Aki csak a húgát védelmezi.
    4.Nem sokáig.

    VálaszTörlés