2014. január 6., hétfő

16. rész. (18+)

Sziasztok!
Először is mindenkinek Boldog Új évet szeretnék kívánni. Nagyon sajnálom, hogy most is ilyen hosszú idő után hoztam a következő részt de mostanában elég sok dolgom van ami minden energiámat felemészti.
Hatalmas boldogság volt látni, hogy az oldal látogatottsága már 8000-en felül van. Köszönöm szépen. Valamint köszönöm a 4 hosszú és vélemény kifejtős kommentárt az előző részhez! Imádlak titeket!
A hosszú késés kárpótlása képp ebben a részben hoztam egy kis 18+-os tartalmat is.
Remélem elnyeri a tetszéseteket! A végén pedig ismét hagytam pár kérdést.
Megkérek mindenkit, hogy mondjátok el a véleményeteket hisz ez nekem nagyon fontos lenne.
Köszönöm, és mindenkinek kellemes olvasást a részhez!


* Brad szemszöge

Szörnyű bűntudatom volt amiért belerondítottam mindenbe. Ráadásul miután láttam Justinon, hogy igazat mondd és tényleg szereti a húgomat, úgy éreztem mindent meg kell tennem azért, hogy rendbe jöjjön a kapcsolatuk.
Amint haza értem azonnal tesóm szobája felé indultam ám kopogásomra semmilyen reakció nem érkezett. Tudtam, hogy bent van mivel hallottam mocorgását ezért újra próbálkoztam, de ismét semmi.
- Tara tudom, hogy ott vagy! Beszélnünk kell!
- Meg mondtam, hogy nem akarlak látni egy ideig!- jött a válasz és bár számítottam rá, mégis szíven ütött.
Mindig voltak köztünk apróbb súrlódások és sokszor piszkáltuk egymást, de soha nem hangzott még el ez a mondtad egyikőnk szájából sem.
- Ugyan! Hidd el megbántam. Ne legyél makacs húgi! Kérlek beszéljük meg.
- Nem! Becsaptál amit soha nem gondoltam volna rólad.- jött nem épp kedves hangnemben válasza.
Mérgemben hangosan kifújtam a levegőt majd az ajtónak támaszkodva le csúsztam a földre. Én imádom őt de ez a mérhetetlen makacsság ami uralja őt, sokszor elviselhetetlen.
- Jó! Ha nem akarsz beszélni akkor nem kell. De igenis meg fogsz hallgatni. Ha egy kicsit is ismersz, tudod, hogy soha nem bántanálak meg szándékosan. Ezt is csak azért tettem mert láttam mi folyik közted és Justin között és ne is tagadd! Most lehet, hogy úgy érzed elárultunk, pedig ez nem így van. Csak a boldogságodat tartottuk szem előtt. És hidd el, hogy Justin is szeret téged.- fejeztem be magyarázatomat és csak bízni tudtam benne, hogy hisz nekem.
Ám hosszú percek múlva sem történt semmi. Csalódottam álltam fel mivel ez volt az egyetlen ötletem megbékítse érdekében. Felálltam ajtaja elől és indultam el a lépcsőn amikor meghallottam, hogy nyílik az ajtó. Gyorsan vissza fordultam és megláttam amint az ajtófélfának dőlve bűnbánóan néz rám. Abban a pillanatban elszállt minden mérgem és csak rá mosolyogtam majd oda futott hozzám és szorosan megölelt.
- Ígérd meg, nem csinálsz többé ilyet!- szólalt meg elcsukló hangon ölelésemből kibújva.
- Megígérem! Justinnal beszélsz?
- Nem. Vagyis nem tudom. Neki nem olyan egyszerű megbocsájtanom.
- Ez a te döntésed de szerintem adnod kellene neki még egy esély!

* Tara szemszöge

Bizonytalan voltam. Megszeretnék bocsájtani Justinnak de ahhoz tudnom kell, hogy tényleg bízhatok-e benne. Erősen gondolkodóba estem majd ezen tevékenységem közben álomba merültem.
Alvásomból telefonom éktelen zaja riasztott fel.
- Hallo?- szóltam bele rekedtes hangon.
- Szia Tara. Azonnal találkoznunk kell.- szólt bele Mia.
- Úr isten! Valami gond van?
- Nincs. De valami nagyon fontos dologról szeretnék veled beszélni. Gyere a régi a raktárhelyiséghez.
- De miért pont oda?
- Majd elmondom de kérlek siess!- mondta majd lecsapta a telefont ezzel pedig nem kis frászt hozva rám.
Azonnal felpattantam, leszaladtam a lépcsőn majd dzsekimet és cipőmet magamra kapva futottam ki az ajtón.
Már sötét volt odakint és le is hűlt a levegő. Gyors léptekkel haladtam és folyamatosan azon törtem a fejem, hogy vajon mi ilyen sürgős.
Nem soká odaértem és mikor beléptem vak sötét fogadott.
- Mia? Hol vagy?- kiabáltam de választ nem kaptam.- Mia ne szórakozz velem.- mondtam újra mérgesen ekkor azonban valaki befogta a szememet hátulról és gyengéden tolt maga előtt.
Fogalmam sem volt ki lehet az de annyira megijedtem, hogy egy hang sem jött ki a torkomon, így csak engedelmesen mentem vele.
Rövid séta után hirtelen megálltunk és lassan elvette szemeim elől a kezét. Amikor szét néztem, tátva maradt a szám és most a döbbenttől nem tudtam megszólalni. Mindenhol virágszirmok hevertek és a terem közepén egy gyönyörűen megterített asztal volt két gyertyával a közepén.
Mikor megfordultam Justin állt előttem. Már egyébként sem voltam rá nagyon dühös de ha az is lettem volna, rögtön el szállt volna minden mérgem. Ki tudna ellenállni egy ilyen romantikus gesztusnak? Ám bármennyire is meghatott ez a tette, nem mutattam ki tetszésemet ezzel is húzva még egy kicsit Justin agyát. Hisz ha azonnal a nyakába ugrok, az nem is én lettem volna.
- Tudom, hogy nagyon megbántottalak és szörnyen sajnálom de szeretném ha újra minden rendben lenne. Szeretlek!
Választ nem adtam neki csak arcát figyeltem ami kétségbe esést sugárzott. Majd lassan közelítettem ajkai felé és gyengéd csókot leheltem rá.
- Szóval akkor megbocsájtasz?- kérdezte csókunk után reménykedően.
- Ilyen romantikus fiúra nem tudok haragudni!- válaszoltam egy apró mosoly kíséretében.
A hír hallatán fülig érő mosollyal felkapott és párszor megpörgetett a levegőben én pedig hangos nevetésben törtem ki.
- Ez mind nagyon szép és köszönöm, de lenne egy kérdésem!- szólaltam meg miután újra talajt értek lábaim.
- Kérdezz bármit.
- Hogy kerül a képbe Mia? Ő nem is tud rólunk.
- Most már igen! Nem tudtam mennyire neheztelsz ezért gondoltam megkérem, hogy segítsen mivel a legjobb barátnődnek nem mondasz nemet ha találkozni akar veled.
- Milyen kis furfangos valaki!- fogtam kezeim közé arcát és újabb csókot adtam neki.
Ezután leültünk az asztalhoz és elfogyasztottuk azt az ínycsiklandó vacsorát amit valószínűleg nem Justin készített. De nem bántam. A szándék a fontos. Amint befejeztük mind ketten az evést Justin közelebb jött és kezeimet megragadva maga után húzott.
- Van még egy meglepetésem!- mondta és egy újabb szobába értünk ahol szintén tátva maradt a szám.
A szoba közepén egy matrac volt amit sok kis mécses ölelt körül, az " ággyal " szemben pedig egy hatalmas Tv volt.
- Helyezd magad kényelembe én addig bekapcsolom a filmet!
Nem vagyok nagy híve a romantikus, nyálas filmeknek, ám most mégis szívesen néztem meg Justinnal. Miután elindította mellém feküdt, én pedig szorosan hozzá bújta. Annyira jól esett újra az érintése. Megborzongtam ahogy bőrömhöz ért. Már semmi kétségem afelől, hogy megbízhatok benne. Ha nem szeretne nem bajlódott volna ennyit ezért a csodálatos estéért.
- Szeretlek!- súgtam magam elé és éreztem ahogy szorosabban ölel.
- Én is szeretlek.- mondta majd lentebb csúszott és ajkait enyémre tapasztotta. Hosszú ideig csak csókolóztunk mit sem törődve a filmmel, majd Justin kezei felfedező útra indultak pólóm alá. Megállíthattam volna hisz még korainak éreztem mindezt de mégsem tettem mivel szeretem s nincs alkalmasabb idő és hely mint most. Így hát én is a tettek mezejére lépve lassan fosztottam meg pólójától.
Gyengéd végig csókolta nyakamat, kulcscsontomat majd egyre csak lejjebb haladva elért nadrágom vonaláig. Felnézett rám és egy kacér mosolyt küldött felém majd levette farmeromat.  Ám azt már nem hagytam, hogy bugyim is lekerüljön így fordítottam helyzetünkön, hogy most én kényeztethessem. Ahogy ő, én is apró csókokkal pecsételtem meg egész testét, válasza pedig egy jóleső sóhaj volt.Amint hasa aljához értem érzékien megszabadítottam nadrágjától majd hezitálás nélkül boxer alsójától is. Ő csak nézett rám csodálkozva gyorsaságomon. De én is csodálkoztam méretét illetően. Kezembe vettem ezután közelebb hajolva ajkaim közé szorítottam és először lassú majd fokozatos gyorsasággal kényeztettem férfiasságát. Egyre hagosabban nyögött így tudtam már nincs messze a vég. Amint eljutott a csúcsra kis pihenés után hátamra fordított és egy hosszú, forró csók után azonnal lábaim közé kúszott. Én csak csukott szemmel és teljesen ellazulva élveztem " munkálkodását " amint nem mellesleg mesterien végzett. Szinte percek alatt elértem a gyönyör kapuit és szintén zihálva pihentem.
Mindkettőnk kifulladva feküdt és csak egymás szuszogását figyeltük. Éreztem ahogy szemeim lecsukódni akarnak ezért nem is álltam ellen. Közelebb húzódtam Justinhoz és egy apró csókot adtam izmos mellkasára ezután pedig el nyomott az álom...

Remélem mindenkinek tetszett a rész. Íme itt vannak az újabb kérdések:

- Mi a véleményetek Miáról?
- Hogy tetszett Justin romantikus gesztusa?
- Mi a véleményetek az " ágyjelenetről "?
- Mit szóltok Tara hirtelen hangulat változásaihoz?

12 megjegyzés:

  1. elég perverz..de azt leszámítva jó :D

    VálaszTörlés
  2. Szia :) Ma kezdtem el olvasni a blogodat. Amint elkezdtem olvasni ez első részt navyon megtetszett. Aztán már azt vettem észre, hogy a 10.résznél tartok. Annyira magával sodort ez a történet, hihetetlen. Nem tudom elmondani, higy mennyire tetszik ez a sztori. Nagyon imádom <3 Ez eddig a legjobb blog amit olvastam. És most már én is rendszeres olvasóvá váltam. Gyorsan kövit léci...mert nem bírom kivárni. Siess :D És szeretnélek nagyon megdícsérni, mert nagyon tehetséges vagy. Léci betudnád nekem linkelni a többi blogodat is? Azokat is elkezdem najd olvasni :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon nagyon szépen köszönöm. El sem hiszed mennyire jól esik a véleményed!
    Az pedig, hogy szerinted az én blogom a legjobb...szóhoz sem jutok!:))
    Nagyon örülök, hogy a rendszeres olvasóim táborát erősíted:) Remélem mostantól számíthatok a véleményedre a következő részeknél is.
    A másik két blogomat csak később tudom linkelni mert most nem gépről vagyok, de amint oda kerülök feltétlen küldöm!:) <3

    VálaszTörlés
  4. Persze hogy számíthatsz...nagyon várom már a kövi részeket. :) Oké köszönöm, hogy belinkeled.

    VálaszTörlés
  5. Még azt szeretném megkérdezni, hogy hol tudok feliratkozni? Más blogoknál soha nem szoktam, ezért nem tudom. De itt szeretnék feliratkozni :)

    VálaszTörlés
  6. http://justinlovejeni.blogspot.co.uk/
    http://justinandalex.blogspot.co.uk/
    Ez a másik két blogom linkje! Remélem ezek is tetszeni fognak! Ha megkérhetlek az utolsó részkehez írnál véleményt véleményt?

    VálaszTörlés
  7. Sziaa:) ma kb.1,1.5 órája elkezdtem olvasni a blogod..annyira belemélyűltem...hogy nagyon megtetszett már az első résznél..:) remélem minnél hamarabb hozod a következő részt.! Folyamatos olvasod maradok.! Puszi:* Jenny

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj és még valami..ami remélem jó kedvet okoz neked..ki olvastam a Justin&Jeni es Justin&Alex blogodat amik evvel együtt fantasztikusak•_• Justin&Jeni blognak megörültem mivel Jennynek hivnak..mindegy ez lényegtelen..a lényeg hogy fantasztikus történet író vagy. Így tovább.!<3

      Törlés
  8. Nagyon jó lett........én novemberben néztem meeg a blogod utojára azot is csak jobb lett

    VálaszTörlés