2013. október 13., vasárnap

Közlemény!

Sziasztok!

Ezúttal kivételesen nem résszel jelentkezem. Ennek pedig részemről igencsak nyomós oka van. Nos nem is köntörfalaznék tovább. A kommentárok számával van a problémám! Az tény - és nem mellesleg még mindig nagyon jól esik -, hogy egyre csak nő és nő az oldalmegtekintés. Egyik blogomnál sem volt még ennyi rész után ilyen mértékű látogató számom. És ez nagyszerű. Az is tény, hogy a rendszeres olvasóim is folyamatosan gyarapodnak amiért szintén hálás vagyok nektek. Viszont sajnos az is tény, hogy egyre kevesebben írtok nekem véleményt egy-egy rész után. Talán nektek nem nagyon dolog és elkönyvelitek magatokban, hogy jó avagy rossz volt egy rész de kérek mindenkit, hogy ne tartsa magában a véleményét. Nekem elmondhatatlanul sokat jelentene. Legyen ez kritikus vagy bátorító komment! Egy írónak ( bloggernek ) mindig fontos az olvasó által alkotott vélemény. Kíváncsi megérte-e a sok munka a résszel. Ilyen vagyok én is. Nem utolsó sorban pedig én a hozzászólásaitokból merítek ihletet. Mikor olvasom őket mindig boldog vagyok és csak úgy ég a kezem alatt a billentyűzet! Ha laposabb, eseménytelenebb egy adott rész az a csalódottságom miatt van.
Higgyétek el, hogy minden más teendőm mellett próbálok kellő időt fordítani a blogra is. Talán nem mindig hozom pontosan a részeket de ez is csak azért van mert szeretnék tökéletes írás hozni nektek, ahhoz pedig van amikor több idő kell.
Szóval összességében megszeretnék kérni mindenkit, hogy valami kis jelet hagyjon maga után miután elolvasta az új részt!
Köszönöm, hogy elolvastátok!

Ui: Kiraktam egy kis közvélemény kutatást is. Légyszíves szavazzatok! Köszi:)
Lovegirl! <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése